החברה המובילה בישראל
בפיתוח תוכנות ב- Access

מודול ניהול משימות



מודול משימות

ניהול משימות בארגון – האם זו משימה בלתי אפשרית?

רוצה לדעת כמה שעות הקדשת לפרויקט מסוים? כמה כסף הוצאת? כמה כסף נשאר לך? והאם זה רווחי לך?


האם יש לך שליטה מבחינה תקציבית על כל מחלקה בחברה? האם יש לך דרך לאכוף את זה?


עסקים קטנים ובינוניים בישראל המתמודדים עם משימות שוטפות רבות, יכולים לייעל את תהליך העבודה באופן משמעותי אם יעבדו עם תוכנה לניהול משימות המותאמת לארגון. 


לכל עובד בארגון או בעסק ישנן משימות קבועות שהן חלק מתפקידו. לעיתים קרובות ישנן משימות כלל ארגוניות המצריכות שיתוף פעולה של מספר עובדים להשלמתן ודורשות מן העסק משאבים רבים של זמן, ידע, כסף וניהול המשימות. 

רוב הארגונים בנויים בדיוק משגרת המשימות הזו, עליה מצטרפים המשימות המיוחדות, שגם הן דורשות התייחסות. קח לדוגמה פרויקט מורכב הדורש מעקב אחרי משימות רבות ועמידה בלוחות זמנים. גם אם תטמיע מנגנון שעובד כמו שצריך, אתה עדיין צריך להבטיח שכל אחד עומד במשימותיו וששום פרט לא "נופל" בין הכיסאות. 

קחו לדוגמה רשימת מטלות בתוכנת Outlook. כמה פשוט לדחות אותם מיום ליום... נכון? המשמעות של מערכת ניהול משימות בעסק, היא היכולת לראות את כל המטלות הקשורות לסוגיה מסוימת בהקשרים שונים. למשל, כל המטלות לעובד לפי חשיבות כזו או אחרת. היכולת לנתח בזמן אמת ובלחיצת כפתור את מצבו של תהליך באמצעות מצב המשימות שהוגדרו לו, תקבע הצלחה או כישלון, עמידה בזמנים או עיכוב. 

בעזרת מערכת לניהול משימות תוכל לעשות את כל זה ויותר. במקום לקבוע משימות על ניירות (במקרה הטוב) או בעל פה (במקרה הפחות טוב), תוכל ליהנות ממערכת שערבה לכך שכל משימה תקבל את תשומת הלב הדרושה לה: מועדי התחלה, אמצע וסוף, דיווחים על עיכובים או ביצועים טובים ועוד. 

עסקים גדולים בארץ ובעולם משקיעים רבות בניהול יעיל של משימות הארגון ואילו עסקים קטנים ובינוניים לא תמיד מקדישים לכך את המשאבים הדרושים מתוך תפישה שגויה אשר לפיה, ההכרות של כל עובד עם העסק ועם דרישות התפקיד שלו מקדמת את המשימות גם בצורה טבעית. 

לכן, דווקא בארגונים קטנים ובינוניים ניהול משימות איכותי הוא "משימה" חשובה עד מאוד. ניהול כושל של משימות העסק עלול לפגוע בכושר התחרות של העסק מול מתחריו, לפגוע בשירות שהוא מעניק ללקוחותיו או לפגוע באיכות המוצר שהעסק מייצר. במילים אחרות, ניהול משימות לקוי עלול לפגוע בכושר השרידות של העסק בטווח הארוך. 

מודול לניהול משימות של APoint  מערכות מאפשרת לעסקים להתנהל בצורה נכונה תוך מעקב אחר תמונת המצב בשטח לעומת התכנון המקורי ואיתור הפערים הקיימים בין הסטטוס של המשימה לבין הסטטוס הנדרש, בה היא הייתה צריכה להיות לו התקדמה כראוי. בנוסף, היא מסוגלת להצביע על פערי לוחות זמנים, פערי תכנון, פערי תמחיר ואיתור הסיבה לפערים הקיימים. 



להלן מספר פונקציות במודול המשימות :

מאגר הידע התיאורטי (נהלים, הנחיות) "מתורגם" למשימות ביצוע לכל עובד בתחום אחריותו.

שקיפות – כל מי שמורשה יכול במבט אחד לראות את כל המשימות לכל הפרויקטים.

כל עובד יודע מהן הדרישות ממנו ומהן המשימות שהוא נדרש לבצע.

כל עובד רואה מהן המשימות החדשות שהוא נדרש לבצע ויכול להגיב עליהן.

ניתן לבחון את ביצועי העובדים ועמידתם במשימות גם מבחינה כמותית וגם מבחינת לוחות זמנים והפקת דוח סטטיסטי.

ישנה אפשרות לקישור לתוכנות לוחות זמנים לצורך הצגת תרשים גאנט. 

מבט כולל על כל המשימות של כל העובדים הקשורים לפרויקט.





לפרטים נוספים חייגו עכשיו 077-2060010









להצעת מחיר ופגישת ייעוץ חינם!

חייגו עכשיו
077-2060010
או מלאו את פרטיכם
ונחזור אליכם!
תמונת CAPTCHA
הכנס/י את הקוד שלמעלה