בעסקים וארגונים גדולים ומסועפים, נדרשים פתרונות ניהול חכמים שמסייעים לייעול העסק שלכם. לא משנה כמה אנשים בדרגים ניהוליים עובדים בארגון, רק מערכות ממוחשבות ומתוחכמות ייסעו לכם להעריך את המצב העדכני ובכמה מישורים. מערכת ERP, היא מערכת אינטגרטיבית אשר תספק לכם מידע עדכני ואמיתי על ניהול הכספים בעסק, על הלוגיסטיקה ועל כוח האדם הקיים בו. כול המערכות הללו קשורות אחת אל השנייה באופן הדוק, ולכן שליטה באופן מקביל עליהן, תביא לייעול. במאמר זה תוכלו לקרוא את כול הנדרש לכם על פתרונות ניהול ארגוני עם מערכת ERP.

כיצד להאיץ הליכים?

כאשר אין תיאום בין מערכת הכספים של הארגון שלכם, מערך כוח האדם והלוגיסטיקה, קיים גם חוסר ייעול של כול המערכות הללו, הכה חשובות לעסק. מערכת ERP, כוללת כמה פרמטרים אקוטיים לארגון: תוכנת ניהול משאבי אנוש, ניהול לקוחות של העסק, ניהול המלאי,ניהול רכש, ניהול מערך המכירות והמשלוחים ללקוחות, תכנון של ייצור וניהול הייצור, דוחות עסקיים, ניהול של הוצאות והכנסות, חשבונות, כספים ומסד נתונים מרכזי. כול אלה, הם לב ליבו הפועם של כול ארגון. כאשר אין מספיק ידע ושליטה על הפרמטרים הללו, הארגון יכול לחוות כשלים שבסופו של דבר אף עלולים לסכן את עתידו, לסרבל הליכים ולהביא לחוסר שליטה על הנעשה.

מערכת EPR  עובדת בשבילכם

מערכת ERP כוללת מגוון פונקציות: קבלת תשלומים, משלוחים ללקוחות העסק, דיווח על הייצור, קבלת סחורות ותשלומים לספקים, מצב המלאי, ייצור, הזמנות מלקוחות, תוצרת הקיימת במחסן העסק והזמנות לתכנון, כלומר, הזמנת חומרי גלם לארגון, ופקודות לייצור. בסופו של יום, המערכת מסייעת לכם לחסוך בכוח אדם, לחסוך בכמויות מלאי מיותרות, היא תנתב אתכם לעמידה במועדי האספקה ללקוחות שלכם, ותסייע לכם בארגון וסדר. המערכת גם מסייעת לתקשורת ושיתוף פעולה ומידע בין המחלקות השונות בארגון, ובין כול סך חלקיו, אשר לעיתים לא כולם נמצאים באותה המדינה. איך שלא תסתכלו על זה, מערכת ERP, תביא להפחתת הוצאות של ארגונכם, לייעול ולארגון כול התהליכים המתבצעים, תוך כדי בקרה מקסימאלית