השולחנות ומדפי המשרד עמוסים בניירת?
הגיע הזמן לסריקת המסמכים ולניהול ארכיון ממוחשב!

זה מעייף את העיניים. זה תופס שטחים מיותרים. זה הכי בזבזני. ככה זה כשכל המשרד עמוס בניירת וחלק ניכר מהמסמכים לא מסודרים ולא מקוטלגים. מצב זה קיים בהרבה מאוד חברות וארגונים במגזר העסקי אשר מנסים לחסוך את עלות המהלך של מעבר לארכיון ממוחשב שהוא בהפוכה חסכוני פי כמה וכמה.

הגיע הזמן להתייעל ולהתקדם למערכת ניהול המסמכים של  A Point. המערכת תאפשר לכם סריקה ואחסון של מסמכים בארכיון ממוחשב בצורה מאובטחת על גביי פלטפורמת שרת\ענן. בארכיון המסמכים תוכלו ליצור תיקיות מסמכים ולשייך אותם לפרויקטים, תיקי לקוחות , ספקים, עובדים או לכל גוף שהעסק שלכם מתנהל מולו .

לא מצליחים לאתר את ההסכם מלפני חודשיים?
מעכשיו תוכלו לשלוף אותו בלחיצת כפתור!

מכירים את זה, שתמיד כשאתם מחפשים דחוף מסמך או הסכם מסוים שהנחתם איפשהו, אתם לא מצליחים למצוא אותו? ככה זה שהניירת מסתובבת במשרד ב-Hard Copy ולא מותקנת גם במערכת ניהול מסמכים מתקדמת המאתרת ושולפת מסמכים בלחיצת כפתור.

עם ארכיון המסמכים הדיגיטלי של A Point הכולל מנוע חיפוש חכם, יתאפשר לכם לשלוף את המסמך המבוקש על פי שאילתות חיפוש שונות בקלות ובמהירות. השאילתות בארכיון המסמכים כוללות טווח תאריכים, ספרייה בה מאוחסן המסמך, שם לקוח או ספק אליו קשור המסמך ועוד מגוון רחב של שאילתות שונות.

צרו קשר

ניהול מסמכים מתקדם יחסוך לכם כסף וזמן יקר.

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת היכרות ללא התחייבות!

צרו קשר