קבל שיחת הדגמה אישית של 30 דקות בזום. הפגישה כוללת את הצעדים הבאים:
בפגישה תוכל לראות במו עינייך איך ניתן להכפיל בצורה משמעותית את שעות ההוראה הפרטניות ביעילות תוך הפחתת מאמץ ועלויות הכרוכות בכך, כדי להגיע לכל ילד ולסייע לו להגדיל הישגים לימודיים ואישיים.
הדגש בשיחת ההדגמה הוא על התאמה אישית לצרכי בית הספר לפי הגדרות ההנהלה.
המצב הקיים הוא תלות באדם אחד שעושה בצורה ידנית את השיבוצים תוך התחשבות באילוצים המשתנים מיום ליום. תוכל לראות בדיוק איך משחררים את צוואר הבקבוק הזה.
בנוסף, כחלק מההדגמה תקבל הצצה על דוחות שימושיים שמסכמים את הביצועים והתפוקה בפועל.
“משאב השעה הפרטנית הוא גולת הכותרת של רפורמת ״עוז לתמורה״.
מורים מעידים שהשעה הפרטנית תורמת לעליית הישגי התלמידים ואף תורמת לאיכות הקשר בין המורה לתלמיד.
המורים עובדים במסירות ורואים בהצלחת התלמידים את הצלחתם. עם זאת, יש קושי בקביעה ובתיאום השעה הפרטנית.
הרבה פעמים המורה המקצועי שרוצה לעזור לתלמידים מתקשים שהוא מלמד, נתקל בבעיה של תאום שעות:
לכן צריך היה למצוא פתרון לסוגיות אלה כדי שניתן יהיה להקל את יצירת המפגשים הללו ובכך לעודד את קיומם הכל כך חשוב.
את זה בדיוק מצאנו בפרטניות פרו.״
״התסכול שלי היה שלא הצלחנו למצות את הניצול של השעות הפרטניות. רציתי באמת לאפשר לכל תלמיד לקבל את הדבר המופלא הזה, את השעה האישית עם עוד שניים-שלושה חברים. ואנחנו נפלנו רק על העניין של התפעול.
ופה דניאל נכנס לתמונה והוא סידר לנו את הנושא הזה בצורה מדהימה! זה משאב מדהים. הערך של האפליקציה שלו גבוה בהמון מישורים. הנה דוגמה של מישור אחד שהוא בעיניי, כאשת חינוך, מאוד חשוב.
התלמיד הוא זה שצריך להקים את הכרטיס משתמש שלו. הוא זה שנותן סיסמה, הוא זה שמבקש את הבקשות, והוא זה שאומר מתי נוח לו. המון אוטונומיה בגיל שיש צורך באוטונומיה. התלמיד מרגיש שהוא אוטונומי, שהוא בחר, והוא יזם, והוא פעל. וכך גם המורים.
המורים יכולים למלא את השעות הפנויות שלהם לפי רצונם. והם ממלאים את המקצועות שהם יודעים ללמד, והמערכת עושה את ההתאמה.
והדבר המדהים הוא שאין פה שום כוח אדם שמעורב באמצע. אני כמנהלת המרכז לא הייתי צריכה לעשות שום דבר.
המורה ממלא, התלמיד ממלא, והמערכת יוצרת את השילוב. בבתי ספר אחרים זה לא קיים.״
© 2024 כל הזכויות שמורות