fbpx
לוגו

איך לשבץ מקסימום שעות פרטניות באפס מאמץ ובלי לוותר על אף תלמיד שזקוק לעזרה?

קבל הדגמה אישית בזום ללא תשלום​!

שיחת הדגמה

הרשם עכשיו והזמן שיחת הדגמה אונליין

קבל שיחת הדגמה אישית של 30 דקות בזום. הפגישה כוללת את הצעדים הבאים: 

  1. שלב היכרות עם תפיסת העולם של בית הספר ואפיון הצרכים שלכם: ננתח את המצב הקיים ואת הצרכים הייחודיים אצלך בבית הספר בנוגע לתכנון ושיבוץ שעות הוראה פרטניות.
  2. שלב ההדגמה: תקבל הדגמה של פתרון השיבוץ מצד המורים, מצד התלמידים, מצד הרכזים ומצד מנהל בית הספר.

  3. שלב הפתרון: הערכת הפתרון, פי כמה ניתן להכפיל את שעות ההוראה הפרטנית, תוך כמה זמן, ומה נדרש ממך.


בפגישה תוכל לראות במו עינייך איך ניתן להכפיל בצורה משמעותית את שעות ההוראה הפרטניות ביעילות תוך הפחתת מאמץ ועלויות הכרוכות בכך, כדי להגיע לכל ילד ולסייע לו להגדיל הישגים לימודיים ואישיים. 

הדגש בשיחת ההדגמה הוא על התאמה אישית לצרכי בית הספר לפי הגדרות ההנהלה. 


המצב הקיים הוא תלות באדם אחד שעושה בצורה ידנית את השיבוצים תוך התחשבות באילוצים המשתנים מיום ליום. תוכל לראות בדיוק איך משחררים את צוואר הבקבוק הזה.

בנוסף, כחלק מההדגמה תקבל הצצה על דוחות שימושיים שמסכמים את הביצועים והתפוקה בפועל.

מנהלים ומורים שעזרנו להם לנשום לרווחה

בית ספר

ציפי רוזנבוים, מנהלת תיכון בן צבי בקריית אונו

“משאב השעה הפרטנית הוא גולת הכותרת של רפורמת ״עוז לתמורה״.

מורים מעידים שהשעה הפרטנית תורמת לעליית הישגי התלמידים ואף תורמת לאיכות הקשר בין המורה לתלמיד.

המורים עובדים במסירות ורואים בהצלחת התלמידים את הצלחתם. עם זאת, יש קושי בקביעה ובתיאום השעה הפרטנית.

הרבה פעמים המורה המקצועי שרוצה לעזור לתלמידים מתקשים שהוא מלמד, נתקל בבעיה של תאום שעות:

  • קושי למצוא שעה מתאימה שמשותפת לכל התלמידים שזקוקים לאותו שיעור
  • חוסר התאמה בין השעות הפנויות של התלמידים, לבין השעות הפנויות של המורה

לכן צריך היה למצוא פתרון לסוגיות אלה כדי שניתן יהיה להקל את יצירת המפגשים הללו ובכך לעודד את קיומם הכל כך חשוב.

את זה בדיוק מצאנו בפרטניות פרו.״

בית ספר

שרון בן שבת, מנהלת מרכז ״העצמה״

״התסכול שלי היה שלא הצלחנו למצות את הניצול של השעות הפרטניות. רציתי באמת לאפשר לכל תלמיד לקבל את הדבר המופלא הזה, את השעה האישית עם עוד שניים-שלושה חברים. ואנחנו נפלנו רק על העניין של התפעול.

ופה דניאל נכנס לתמונה והוא סידר לנו את הנושא הזה בצורה מדהימה! זה משאב מדהים. הערך של האפליקציה שלו גבוה בהמון מישורים. הנה דוגמה של מישור אחד שהוא בעיניי, כאשת חינוך, מאוד חשוב.

התלמיד הוא זה שצריך להקים את הכרטיס משתמש שלו. הוא זה שנותן סיסמה, הוא זה שמבקש את הבקשות, והוא זה שאומר מתי נוח לו. המון אוטונומיה בגיל שיש צורך באוטונומיה. התלמיד מרגיש שהוא אוטונומי, שהוא בחר, והוא יזם, והוא פעל. וכך גם המורים.

המורים יכולים למלא את השעות הפנויות שלהם לפי רצונם. והם ממלאים את המקצועות שהם יודעים ללמד, והמערכת עושה את ההתאמה.

והדבר המדהים הוא שאין פה שום כוח אדם שמעורב באמצע. אני כמנהלת המרכז לא הייתי צריכה לעשות שום דבר.

המורה ממלא, התלמיד ממלא, והמערכת יוצרת את השילוב. בבתי ספר אחרים זה לא קיים.״

לתמיכה התקשר 077-2060010 או שלח מייל אל [email protected]

לוגו

© 2024 כל הזכויות שמורות

נגישות