מעוניינים לצפות ממסך אחד על מספר יומנים במקביל?
זה אפשרי עם מערכת ניהול היומנים המשוכללת של A Point.

ניהול נכון של לוח זמנים הינה יכולת החשובה לכל חברה וארגון המעסיקה עובדים ופועלת מול קשת רחבה של לקוחות. בסוגים מסוימים של פעילויות כמו אימון אישי, ייעוץ, אבטחה, עבודת שטח ועוד ישנו צורך בניהול מתקדם יותר הכולל צפייה ממסך אחד על מספר יומנים,  ניהול אירועים ויכולת מעקב.

עם הכלי המשוכלל של A Point, תוכלו לנהל בצורה חכמה ומתקדמת את הפגישות הכולל את היכולות הבאות: צפייה ממסך אחד על מספר רב של זימונים, מבט על יומן מהרמה היומית ועד הרמה השנתית, ניהול אירועים גדולים כולל שליחת eMail/SMS  ואישורי הגעה (לא עונה/ מגיע/ דוחה) , קישור למערכת ניהול משימות לצורך מעקב אוטומטי.

מעוניינים שאנשי השטח יאשרו פגישה או אירוע בלחיצת כפתור?
התקדמו לאפליקציה במובייל.

ניהול לוח הזמנים של עובדים מחוץ למשרד תמיד היה בעייתי יותר בגלל חוסר הזמינות והנגישות שלהם בזמן אמת. על מנת לאשר פגישה או הזמנה לאירוע, היה צורך  לאתר את העובדים, לתקשר עימם ולקבל דחייה או אישור הגעה – תהליך ארוך, מסורבל ובזבזני.

A Point פתרה לכם את הבעיה ע”י אפליקציה במובייל. עכשיו, על מנת לקבל אישור פגישה או הגעה לאירוע/כנס מאנשי השטח, תוכלו לשגר להם הודעה מהמערכת לניהול יומנים ולקבל אישור מכל אחד, בכל מקום, בכל זמן, בלחיצת כפתור מהסמארטפון, האייפון, האייפד ומכל מחשב נייד.

צרו קשר

ניהול יומנים ממוחשב הוא כלי עבודה מרכזי.

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת היכרות ללא התחייבות!

צרו קשר