fbpx

המדריך המלא

איך לשבץ מקסימום שעות פרטניות באפס מאמץ

ובלי לוותר על אף תלמיד שזקוק לעזרה

תהליך שיבוץ הפרטניות מתסכל אותך?

גלה את הדרך הפשוטה לניצול מיטבי ויעיל!

פתרון הקסם לבעיות תכנון ושיבוץ שעות ההוראה הפרטניות בבתי ספר

התכנון והשיבוץ של שעות ההוראה הפרטניות בבית הספר הפכו למשימה מתישה ומסורבלת. מורים ומנהלים כמוך מתמודדים עם:

  • עומס רב
  • אילוצי זמן
  • וכמובן הצורך להגיע לכל תלמיד באופן אישי

אתגר של ממש, נכון?

האם גם אתה מרגיש תקוע במעגל של תכנון לא יעיל? שעות של עבודה שאפשר היה לחסוך? מורים מתוסכלים, ותלמידים שלא מקבלים את תשומת הלב המגיעה להם? זה לא רק מתסכל, זה גם מונע ממך להשיג את המטרה המהותית להגביר את הישגי התלמידים.

אבל יש נכס חשוב שבאפשרותך לנצל! 

המדריך שלי, שכולל ידע בדוק שכבר עזר לבתי ספר ומורים רבים, מציע פתרון ייחודי וחדשני. פתרון שהופך את הבלתי אפשרי לאפשרי. באמצעות שיטה חדשה וכלי פשוט לשימוש, אתה תלמד איך לתכנן ולשבץ שעות הוראה פרטניות בצורה הרבה יותר מהירה, יעילה, וללא כאבי ראש

תוכל להגיע לכל תלמיד, לשפר את הישגיו, ולחזור להתמקד במה שבאמת חשוב – חינוך והוראה. (במקום לכרוע תחת עומס העבודה המשרדית של קביעת הפגישות…)

אל תתן לתכנון ולשיבוץ לשלוט בזמן ובמשאבים שלך! הורד את המדריך שלנו ותהפוך את חייך לקלים יותר. 

מנהלים ומורים שעזרנו להם לנשום לרווחה

בית ספר

ציפי רוזנבוים, מנהלת תיכון בן צבי בקריית אונו

“משאב השעה הפרטנית הוא גולת הכותרת של רפורמת ״עוז לתמורה״.

מורים מעידים שהשעה הפרטנית תורמת לעליית הישגי התלמידים ואף תורמת לאיכות הקשר בין המורה לתלמיד.

המורים עובדים במסירות ורואים בהצלחת התלמידים את הצלחתם. עם זאת, יש קושי בקביעה ובתיאום השעה הפרטנית.

הרבה פעמים המורה המקצועי שרוצה לעזור לתלמידים מתקשים שהוא מלמד, נתקל בבעיה של תאום שעות:

  • קושי למצוא שעה מתאימה שמשותפת לכל התלמידים שזקוקים לאותו שיעור
  • חוסר התאמה בין השעות הפנויות של התלמידים, לבין השעות הפנויות של המורה

לכן צריך היה למצוא פתרון לסוגיות אלה כדי שניתן יהיה להקל את יצירת המפגשים הללו ובכך לעודד את קיומם הכל כך חשוב.

את זה בדיוק מצאנו בפרטניות פרו.״

בית ספר

שרון בן שבת, מנהלת מרכז ״העצמה״

״התסכול שלי היה שלא הצלחנו למצות את הניצול של השעות הפרטניות. רציתי באמת לאפשר לכל תלמיד לקבל את הדבר המופלא הזה, את השעה האישית עם עוד שניים-שלושה חברים. ואנחנו נפלנו רק על העניין של התפעול.

ופה דניאל נכנס לתמונה והוא סידר לנו את הנושא הזה בצורה מדהימה! זה משאב מדהים. הערך של האפליקציה שלו גבוה בהמון מישורים. הנה דוגמה של מישור אחד שהוא בעיניי, כאשת חינוך, מאוד חשוב.

התלמיד הוא זה שצריך להקים את הכרטיס משתמש שלו. הוא זה שנותן סיסמה, הוא זה שמבקש את הבקשות, והוא זה שאומר מתי נוח לו. המון אוטונומיה בגיל שיש צורך באוטונומיה. התלמיד מרגיש שהוא אוטונומי, שהוא בחר, והוא יזם, והוא פעל. וכך גם המורים.

המורים יכולים למלא את השעות הפנויות שלהם לפי רצונם. והם ממלאים את המקצועות שהם יודעים ללמד, והמערכת עושה את ההתאמה.

והדבר המדהים הוא שאין פה שום כוח אדם שמעורב באמצע. אני כמנהלת המרכז לא הייתי צריכה לעשות שום דבר.

המורה ממלא, התלמיד ממלא, והמערכת יוצרת את השילוב. בבתי ספר אחרים זה לא קיים.״

מה תלמד במדריך מיוחד זה?

מסר מדניאל

דניאל

חבר יקר,

אם חשוב לך סוף סוף להתגבר על העומס העצום של ניהול וריכוז השעות הפרטניות, אז הגעת למקום הנכון.

המדריך החינמי שלי מגלה בדיוק איך אתה יכול לשבץ פרטניות באופן אוטומטי, להגיע לכל תלמיד, ולנצל למקסימום את הזמינות של כל מורה.

והכי חשוב, אני שמח להעניק לך אותו 100% בחינם.

פשוט מלא את הטופס בדף הבא ולחץ על כפתור השליחה. אנחנו מייד נעביר אותך לדף להורדת המדריך.

אל תדחה לאחר כך – קבל עכשיו את המדריך החינמי שיעזור לך לנהל בצורה אופטימלית ובלי דאגות את כל הנושא של השעות הפרטניות. המורים והתלמידים שלך יודו לך.

לוגו

© 2024 כל הזכויות שמורות

נגישות