תוכנה לחברות ניהול ואחזקה היא המפתח לניהול נכון ויעיל של הבניין שלכם. ביכולתה של התוכנה לייעל ולקצר משמעותית את תהליכי העבודה בחברה ולפנות זמן יקר לעיסוק בנושאים החשובים באמת.

התוכנה מאפשרת מתן שירות לקוחות טוב יותר ולחברת האחזקה יש אפשרות למעקב אחר:

  • קריאות ופניות של דיירים.
  • טיפול בליקויים חוזרים מהעבר
  • תיעוד של כל מה שבוצע בעבר ומי טיפל בנושא.

ניתן לשלוח דיוור ישיר למאות דיירים בין אם במייל, בsms-  או במכתבים על ידי לחיצת כפתור פשוטה. כך ניתן ליידע על הפסקת מים או קצר חשמלי בבניין בזמן אמת לבניין שלם.

בזכות אפשרויות אלה, אתם כנציגי הוועד שעובדים מול חברת הניהול נהנים משירות טוב יותר. כלומר, נציגי הוועד מקבלים דיווחים על גבייה, פעולות תחזוקה שוטפות וטיפול בסרבני תשלום או תלונות של דיירים.

ניהול האחזקה, הגבייה והנהלת חשבונות בצורה יעילה, פשוטה ונגישה. כלומר, ניתן לגשת לנתונים מהעבר בלחיצת כפתור.

קיצור תהליכים – כיום, ישנן חברות שעדיין עובדות ללא תוכנה ולכן העבודה האדמיניסטרטיבית הפשוטה מעכבת ביצוע תהליכים פשוטים וגוזלת מהן זמן רב ויקר. בעת שימוש בתוכנה על ידי חברת הניהול, העבודה האדמיניסטרטיבית מצטמצמת משמעותית, שכן העובדים לא צריכים לבצע מטלות משרדיות כמו הכנת דוח או הוצאת מכתבי גבייה. משימות אלו גוזלות זמן יקר ויכולות להתבצע על ידי תוכנה ואנשי חברת האחזקה ידאגו לביצוע הדברים בפועל.

שימוש בתוכנה לניהול ואחזקה מאפשרת למנהל החברה לקבל זווית ראייה ממבט על וכך לבצע תכנון אסטרטגי וחשיבה לעתיד איך ניתן לשפר ולייעל כל זמן נתון את ביצועי החברה למענכם, הדיירים. התוכנה מאפשרת שליטה טובה יותר על העובדים. ישנה בקרה מלאה על המשימות שהם מבצעים וכן מדידת ביצועים בפרקי זמן ובפועל ניתן למדוד יעילות של כל עובד.

התוכנה מהווה יתרון תחרותי משמעותי מול חברות ניהול ואחזקה שעובדות בצורה פרימיטיבית עם גיליונות אקסל. מהתוכנה ניתן להציג לכם וועדי הבתים, כל זמן נתון את הדוחות השונים וכן שקיפות לגביי מצב הבניין בזמן אמת.

כאשר חברת האחזקה שבחרתם מתנהלת באמצעות תוכנה לניהול נכסים ואחזקת מבנים, כוועדי הבתים תקבלו את שירות הלקוחות המקצועי ביותר, הכולל מידע מלא, יותר עדכני ומפורט וכן תדעו שאתם בידיים טובות

ועד הבית, אל תתפשר ובחר בחברת אחזקה שעושה זאת בצורה הטובה ביותר עם תוכנה מתאימה.